سرگروه تیم تراكتورسازی: یكدلی بازیكنان عامل اصلی برتری مقابل صنعت نفت بود
نوشته شده توسط : abbuse

به گزارش ایرنا، 'مرتضی اسدی' شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار كرد: سه امتیاز این بازی برای تیم تراكتورسازی تبریز، مهم و حیاتی بود و با كسب آن سه امتیاز، فاصله امتیازی تیم ما با تیم های بالای جدولی سپاهان و استقلال كمتر شد.

وی گفت: بازیكنان در بازی امروز، دستورات كادر فنی را به خوبی در زمین پیاده كرده و با حمایت تماشاگران و ارایه یك بازی خوب، تیم را در كورس مدعیان نگاه داشتند.

اسدی اظهار كرد: از تماشاگران و هواداران تیم كه با وجود سرمای شدید شهر تبریز در ورزشگاه حضور یافته و تیم را تنها نگذاشتند، تشكر می كنم و امیدوارم با كسب نتایج خوب و سهمیه آسیایی، جوابگوی محبت آنها باشیم.

تیم فوتبال تراكتورسازی تبریز در هفته بیست و پنجم لیگ برتر با برتری 4 بر یك مقابل صنعت نفت آبادان با 46 امتیاز در رده سوم باقی ماند و فاصله امتیازی خود با تیم های بالای جدولی سپاهان اصفهان و استقلال تهران را به ترتیب به 3 و یك امتیاز كاهش داد.

'خوزه آلبرتو كاستا' سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان نیز آنچه كه رسیدن به موقع به پرواز تبریز - تهران، عنوان شد، از حضور در كنفرانس مطبوعاتی خودداری كرد.

7233/587

1589





:: برچسب‌ها: خام ,
:: بازدید از این مطلب : 428
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
محمد جواد در تاریخ : 1390/11/19/3 - - گفته است :


سلام وبلاگد خيلي خوبه حتما من بهت سرميزنم تو هم بهم سر بزن اگه با تبادل لينک موافقي منرو با نام : نرم افزار هاي توپ اندرويد لينک کن و به من خبر بده با چه نامي لينکد کنم اگه خواستي همين الان لينکد ميکنم ممنون



نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: